MfC – Un început de martie creativ

Nu pot decât să mă bucur ca luna aceasta a început așa: un seminar de pictură pe ceramică în urma căruia m-am ales cu minunațiile de mai jos si o gentuță plic confecționată din reviste reciclate realizată de o bună prietenă mult mai perseverentă ca mine.

Viața e frumoasă și bucuriile simple îmi dau atâta energie…

 

 
Și evident bomboana de pe tort: motanul și-a început dimineața cu descoperirea setului de ceai. Acum dacă i-a plăcut sau nu, este discutabil!

Articolul participă la Miercurea fără cuvinte, inițiativă găzduită de Carmen, unde puteți găsi și alte imagini ce vorbesc singure!

22 de gânduri despre „MfC – Un început de martie creativ

  1. Întradevăr este o chestie extrem de faină și relaxantă și rezultatele sunt pe măsură. În schimb mie parcă îmi place mai mult ceainicul.

    Acum caut o variantă pentru a proteja pictura, un lac ceva.

    Apreciază

  2. La interior mai am și eu de lucrat. Mă gândeam să pun un fel de portofel din textil în interior pe care fie îl lipesc, fie îl prind cu gută de geantă.

    Sincer, nu știu cu ce l-am pictat, erau niște carioci cu vopsea specială pentru ceramică.

    Apreciază

  3. Ah, ce dragute sunt cescutele alea! Nu stiu daca as avea rabdare sa fac, mai ales ca sunt praf la pictura… In schimb, mi-am facut un invelis pentru ghiveci dupa modelul gentutei. 🙂

    Apreciază

  4. Nu trebuie prea multa rabdare sau indemanare, doar inspiratie si relaxeaza ceva de speriat. Ma tot bate si pe mine gandul sa ma joc cu paginile revistelor pe care le citeam candva si ma mai gandesc si la ceva decoupage, asta desi nici eu nu sunt foarte creativa comparandu-ma cu altii…

    Apreciază

  5. Merci, este! Acum imi e frica sa nu se ia culoarea si sunt in cautarea unui lac de protectie care sa nu fie toxic si totusi sa protejeze bine suprafetele si „arta” de pe ele!

    Merci de vizita si te mai astept pe aici!

    Apreciază

Lasă un comentariu