MfC – Imi e dor de un film bun…

…pana atunci ma consolez cu ideea ca mi-ar placea sa vad filmele astea, doar ca afisele sunt fictive la fel ca si filmele si sunt concepute de Pascal Witaszek

 

*Articolul face parte din Miercurea fara cuvinte care a inceput la Carmen, unde puteti vedea si alte poze ce vorbesc singure!

19 gânduri despre „MfC – Imi e dor de un film bun…

  1. Wow! Martine este fetita care mi-a încantat mie copilaria! Am avut o serie de carti ilistrate, cu text in franceza – Martine la gradina Zoo, Martine in parc, Martine la baie… Adorabile imagini! Deci exista si un film artistic?! ooooooo, trebuie neaparat sa-l vad! Unde oare?!
    happy WW! 🙂

    Apreciază

  2. Filmele si posterele sunt fictive, poate daca ar fi existat am fi avut si noi parte de filme care sa merite timpul petrecut alaturi de ele. Imi e dor de filme bune si nu mai gasesc decat rar cate unul din pacate…

    Apreciază

  3. Nu am văzut niciunul dintre filmele prezentate mai sus…. Dar, Raluca, eu ți-aș recomanda „Prietenul meu, Îngerul”. E în rusă, dar e de iarnă și este foarte frumos, aproape că „aș răspunde” de el!:))
    Te pup! Să ai o seară plăcută, Raluca!

    Apreciază

  4. Din cate am inteles eu, omul face afise pentru filme reale in viata de zi cu zi, dar cand se mai relaxeaza isi permite sa viseze la filme ireala si face afise fictive, astfel ne mai clatim si noi ochii…

    Apreciază

Lasă un comentariu